
هیجانی از نوشتن در درونم شعله می زند، دل فریاد می زند بنویس اما فکر یاریم نمی کند،xa0 از چه بنویسم، از که بنویسم. xa0 هر چند که می دانم این فریادهای خاموش دوست داشتن اوست که چنینم می سازد گفتن در زمان و مکان مناسب ثمر بخش خواهد بود اما دریغxa0 که با نوشتن فریادهای درونم، او را نخواهم یافت. نمی توانم بگویم که xa0"او را دوباره نخواهم یافت" xa0چرا که هیچ وقت او را نداشته ام اما با او زیسته ام، خاطره ساخته ام،xa0 اکنون این خاطرات نداشته با اوست که چنینم می سازد. xa0...
ادامه مطلب
برای ف.ج.س رفتم، نبود، تنها به انتظار او یک ساعت ماندم، آمد، دیدمش، شوق دیدارش، زبان باز بازماند از گفتن، فقط، شنیدم، کلامش را، دیدم، روی زیبایش را، xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب