آدم اصلا نمیدونه که چه اتفاقی براش بیفته و سرنوشت چی سر راش میزاره هیچ وقت فکر نمی کردم که کارم به دادگاه و شکایت و وکیل بکشه. امروز رفتم با یک وکیل قرارداد بستم که حق قانونیم را از کارفرما بگیرم. تا ببینیم نتیجش چی میشه. xa0...