""وقتی دیر رسیدم... با دیگری دیدمت ... فهمیدم گاهی ...( هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است.)""
ما را در سایت باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:02